DTV i 32LG5600 - proszę o pomoc

worldidol

New member
Witajcie,

mam telewizor 32LG5600 i jak dotąd odbieram tylko sygnał naziemny. Jestem laikiem w kwestii DTV (czy to w ogóle to samo co DVB-T?). Mój telewizor pozwala na wyszukiwanie kanałów DTV kiedy przełączy się w opcjach kraj na Niemcy. Po wybraniu Polska wyszukuje tylko kanałów analogowych. Mieszkam w Poznaniu, opcja wyszukiwania DTV znajduje mi 7 kanałów, m.in. TV4 i Puls, których analogowo nie odbieram. Jednak nie mogę oglądać tych kanałów - widzę tylko czarny ekran i komunikat Sygnał HD. Czy do tego telewizora też należy dokupić dekoder czy jest on gotowy do odbierania DTV? Proszę o pomoc i wyrozumiałość :)
 

viera

New member
dtvlg5600

DTV - digital television telewizja standardowej rozdzielczosci nadawana w postaci cyfrowej....
HDTV - high digital telvision telewizja wysokiej rozdzielczosci
digital -cyfrowy 640 x480
hdtv - odbior cyfrowy 1920x 1280
kanly DTV mozesz odbierac z nadajnikow naziemnych /cyfrowych/ skoro ci pisze ze odbiornik jest gotowy to sie zgadza ale zeby ci odebral cyfrowye kanaly musisz zainstalowac odpowiednia antene i musisz zainstalowac modul ktory bedzie ci transkodowal sygnal mpeg4 na sygnal mpeg2 w twoim tv...twoj tv ma wbudowny modol mpeg2 ...
wyproboj na swoim tv moduł neotion NP4 JEST ZALECANY DO TV lg..
 
Ostatnia edycja:

worldidol

New member
Nie ma albo nie widzę na tej stronie aktualizacji dla 32LG5600. Jaka druga rubryka? Jakie LG Full HD? :D Patrzymy na tę samą stronę?

--- UPDATE ---

OK, znalazłem w końcu. Podałeś zły link i nie napisałeś krok po kroku co trzeba zrobić. Podzielę się, gdyby ktoś jeszcze szukał.

1. Wchodzimy na http://pl.lgservice.com/
2. Wybieramy STEROWNIKI I BIOSY
3. Klikamy TELEWIZOR w ramce Produkt
4. Wybieramy Aktualizacja oprogramowania do telewizorów serii LG Full HD

Tutaj jest już wszystko napisane.