Jaki Blu-ray dla początkującego prośba o pomoc

Armagedon2007

New member
Witam serdecznie,

Mam do was prośbę o pomoc związaną z wyborem odtwarzacza Blu-ray. Problem w tym że jestem kompletnym laikiem w temacie sprzętu i wybory tego co kupić przypłacam lekkimi rozstrojami układu neuronalnego. Mam nadzieję, że tym razem z waszą pomocą uda mi się wreszcie coś kupić sensownego.
A więc chciałbym odtwarzacz do 3000 PLN. Chciałbym aby odtwarzał wszystkie możliwe płyty z filmami , nie musi być muzyki (często kumpel przynosi mi jakieś płyty z filmami ściągnięte z internetu i nigdy nie mogę tego odtworzyć na swoim DVD). Będzie połączony z Cineosem Philipsa 37PFL9732D/10.
Nie mam kina domowego, kolumn, amplitunerów etc. Po prostu chcę to podłaczyć do LCD i mieć bardzo dobry obraz i możliwość wrzucania filmów zapisanych w najróżniejszych formatach.
Będę wam wdzięczny za każdą opinię.

Pozdrawiam,
Paweł
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Prawda jest taka, że nie ma uniwersalnych odtwarzaczy. To znaczy znajdą się: typu Manta i inne. PS3 czyta sporo formatów (w tym część divxów), za to są problemy z napisami (no i nie czyta video cd). Zapewne jedynym rozwiązaniem będzie jakiś komp (z odtwarzaczem BD), albo (taniej) jakaś manta do divxów + przyzwoity odtwarzacz BD (może być PS3)...
 

Armagedon2007

New member
Witam,

Dzięki za odpowiedzi. Trochę poczytałem i już mam trochę większe pojęcie co bym chciał. A więc odtwarzacz nie musi czytać płyt dvd mam do tego Philipsa DVP 9000, wydaje mi się, on czyta płyty DVD HD. Tak więc w sumie potrzebny mi jest tylko do Blu-raya z opcją żeby czytał także filmy z netu. Muzyka jest mi zbędna, nie słucham w ten sposób. Jeżeli także jest problem z takim połączeniem Blu-ray + filmy z netu to proszę o sugestię jaki Blu-ray uważacie za dobry do 3000 PLN na moje skromne potrzeby kinomana.

Dzięki za pomoc,

Paweł
 

DZ_R

New member