Witam i prosze o pomoc.. Film na BD i Laptop m2ts

nnmmrr

New member
Witam Wszystkich forumowiczów. Mam duuuzy problem z odtworzeniem na Laptopie filmu z płyty Blu Ray. Samych plikow *.m2ts tez nie chce odtwarzac. W WMPClassic pokazuje playing i czarny ekran, czas tez nie "leci". Laptop to Asus z C2D 2,53GHz, 4GB, GeForce 9600m GS i napedem BluRay. Zatem ze sprzetem chyba nie powinno byc problemu...? Plyte z filmem czyta normalnie tzn. moge ja eksplorowac - wyswietla pliki itd.. Mam WMP11, oryginalną Viste, Corel WinDVD 9 - trial, jakies najnowsze kodeki K-Lite 4.2.5 - full itp. W WinDVD pisze, ze jest jakis blad i nastapi zamkniecie programu :(.

Bardzo prosze o pomoc i napisanie krok po kroku co robic, bo ja juz nie mam pomyslów - od rana szukam po necie, roznych forach i nic...

Dodam tylko, ze w temacie kodekow, ich konfiguracji itd. jestem zielony..

Licze na Wasza pomoc i pozdrawiam.
 

Gucio50

New member
Bez reklam
nnmmrr napisał:
... ... mam duuuzy problem z odtworzeniem na Laptopie filmu z płyty Blu Ray. Samych plikow *.m2ts tez nie chce odtwarzac. W WMPClassic pokazuje playing i czarny ekran, czas tez nie "leci". Laptop to Asus z C2D 2,53GHz, 4GB, GeForce 9600m GS i ... ...

Żaden kłopot. Ja do Asusa z Blu_ray dostałem płytke z PowerDVD i ogladam wszystko. Zainstaluj. ;)

Musisz mieć DVD/Blu-Ray/AVCHD Player. :krol:
 

nnmmrr

New member
Dzieki za odpowiedzi. Jutro sprawdze, bo dzisiaj juz padam...

Gucio50 napisał:
Żaden kłopot. Ja do Asusa z Blu_ray dostałem płytke z PowerDVD i ogladam wszystko. Zainstaluj. ;)

Musisz mieć DVD/Blu-Ray/AVCHD Player. :krol:

Problem w tym, ze moj Asusik oryginalnie nie mial blu-ray'a - sam dokupilem nagrywarke i niestety nie rzucili sie z PowerDVD, ale jak bedzie to konieczne, to... kupie ten program :(.

Jutro napisze, czy ruszylo...mam nadzieje
 

nnmmrr

New member
aditonie napisał:
Do plików MKV i m2ts musisz mieć zainstalowany:

- K-Lite Mega Codec Pack 4.1.7.0
- CoreAVC Professional Edition 1.80