Zestaw kina domowego do 4000 zl

crisuzdw

New member
Witam wszystkich serdecznie. Ponieważ jestem laikiem w dziedzinie audio chciałbym poprosic was doświadczeni forumowicze o pomoc. Jak sam tytuł mówi nie trudno zgadnąć iż jestem przed zakupem zestawu kina domowego 5.1. Będzie to mój pierwszy zestaw. Zależy mi głównie na przyzwoitym dźwięku podczas oglądania filmów, rzadziej do muzyki. Jeżeli straty na jakości nie byłyby duże to kolumny mogłyby być niezbyt dużych rozmiarów.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Żadne straty.
Są podstawkowe które grają rewelacyjnie !
Masz rozciągnięte kable ?
Jaki kolor sprzętu ?
 

crisuzdw

New member
Kable jeszcze nie są rozłożone a jeśli chodzi o kolor to czarne. Dodam iż pomieszczenie w którym bezie stał zestaw ma 30m2.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

crisuzdw

New member
Przesyłam bardzo uproszczony plan pokoju. Że szkicu wynika iż można nagłośnić 15m2 czyli strefę między tv a kanapa, aczkolwiek myślę że przy dokładniejszych pomiarach wyszloby 20m2
7bdbcec6228efaf557e0b744d5966e9e.jpg


Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Przy tym budżecie to może z ampli Onkyo 656 lub Harman Kardon avr171 do kompletu z setem 5.1 Harman Kardon HKTS 30 lub 65. Kanapa jest odsunięta od tylnej ściany ?
 

crisuzdw

New member
Póki co sklanialbym się do hkts 65 ale z ampli cena przekracza budżet [emoji58]. Co do amplitunera harman podoba mi się wizualnie. A jeśli chodzi o jakość oba są na podobnym poziomie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Co do cen to niekoniecznie. Zależy gdzie się kupuje :)
Zapytaj na PW naszego forumowego kolegi blackninja o ceny. Może się okazać, że spokojnie się zmieścisz w budżecie.
 

wwns

Member