Onkyo TX-NR609 - Pytania i odpowiedzi

Rafal7

Banned
Czyli dla mnie sprawa łatwa.
Musisz przypisać dane wejście optyczne w ampli do wybierania źródła które wybierasz na pilocie.
Może w onkyo trzeba też włączyć jak w Pioneer aby ampli przyjmował sygnał cyfrowy .
Spróbuj podpiąć kable optycznym w optical 1 i wciśnij na pilocie Game.
 
Ostatnia edycja:

Rafal7

Banned
Dlatego na Game bo akurat masz do tego źródła przypisane wejście optyczne.
Wejdź w menu i przypisz wejście do innego źródła.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Powiem że to dziwne, bo ja u siebie mam przypisane wejścia ( nazwy) z odpowiednikami na pilocie i nic nie musiałem przestawiać? Rozumiałbym gdyby pod to samo źródło były podpięte 2 sprzety, np. jeden pod HDMI i jeden pod optyk.
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kapusta7. Dzięki zadziałało!!! Tylko uparcie się dziwię że na Game a nie CD/TV :D Pozdrawiam !! :D

tu ustawiasz:
MENU
1. Input/Output Assign > 4. Digital Audio Input

Jeśli połączysz urządzenie video z cyfrowym wejściem
audio, musisz przypisać to wejście do selektora wejścia.
Przykładowo, jeśli podłączysz twój odtwarzacz CD do
gniazda OPTICAL IN 1, powinieneś przypisać „OPT1” do
selektora wejścia np. „TV/CD”.
 

devilll

New member
Widzę, że nikt dawno się tutaj nie wypowiadał, więc może troszkę rozruszam temat :)

Może ktoś mi powiedziec co i gdzie przestawić, aby ampli który mam podpięty optykiem z HiMedia Q5Pro, dekodował dźwięk np z DTS HD do zwykłego DTS?

Gdy mam ścieżkę AC3 to jest ok i dźwięk leci, lecz gdy ścieżka jest DTS HD albo Dolby TrueHD to dźwięku nie ma wcale. Większość filmów ścieżkę AC3 ma z lektorem/dubbingiem, ja oglądam tylko z napisami, więc robi się mały problem.
 

ralod

New member
Może ktoś pomoc ?? Czy mam włączony hdmi through czy nie ampli jest cały czas ciepły i to ciepły bardzo ! Tak jak by cały czas pracował mimo iż jest wyłączony ???
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Może ktoś pomoc ?? Czy mam włączony hdmi through czy nie ampli jest cały czas ciepły i to ciepły bardzo ! Tak jak by cały czas pracował mimo iż jest wyłączony ???

Miałem tak kiedyś, był nawet gorący, ale... padł mi amplituner (brak internetu, nie dzialajace USB, brak dźwięku) i jak się okazało na tę przypadłość była akurat ogólnoświatowa akcja serwisowa. Po wymianie jakiegoś tam modułu nie pamiętam dokładnie jakiego (chyba sieciowego), amplituner przestał się kompletnie grzać.

Edit:
Znalazłem takie info: https://www.audio-mix.pl/aktualnosc...aga-dotyczaca-bezpieczenstwa-dla-klienta.html

Zadzwoń do serwisu może akcja serwisowa jeszcze obowiązuje.
 
Ostatnia edycja:

zbk2007

New member
Moje Onkyo 609 padło objawy takie jak u kolegi.Zadzwoniłem do serwisu i dostałem informację że darmowe naprawy były realizowane do końca roku 2017.Koszt naprawy 1200 zł.To granda więcej żadnego Onkyo nie kupię.Może koledzy znacie jakiś tani serwis.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Ja bym nie stawiał krzyżyka na Onkyo. Mnie nawalił w tym roku sprzęt tzn. ni z tego ni z owego przestał się załączać. Pamiętam jak ktoś kiedyś polecił nieatoryzowany serwis Electronicdesign. Zadzwoniłem tam i bardzo konkretny Pan mi wyjaśnił, że teraz tak właśnie robią sprzęt i nie ma reguły ile posłuży, a najczęściej po paru latach i po gwarancji już coś się sypie niezależnie od marki czy ceny. To nie to co kiedyś wzmacniacze, że grały po 20 lat:razz: Mój sprzęt w tym serwisie był chyba z 2 tygodnie, bo nie spotkali się z tym problemem a usterka po jakimś czasie wracała, więc testowali. Zapłaciłem 300 zł + wysyłka i jestem bardzo zadowolony, bo tez myslałem że już mnie czeka kupno nowego. Bardzo profesjonalny serwis. Najpierw Ci wyceniają ile to byt kosztowało, a Ty decydujesz się na naprawę lub nie, gdzie przy rezygnacji ponosisz tylko koszty przesyłki lub możesz już pozostawić sprzęt u Nich. Zajmują się naprawą róznych producentów. Myslę że warto spróbować, bo za 1200 zł raczej nie jest opłacalna naprawa.
 
Ostatnia edycja:

zbk2007

New member
Dziękuję za informację o serwisie już wysłałem opis usterki i czekam na odpowiedź .Onkyo kupiłem w Media zarejestrowałem na stronie producenta i przedłużyłem gwarancję na trzy lata więc mają do mnie kontakt.Są dwie akcje serwisowe bo sprzedali dubla a ja dowiaduje się po czasie.Gdyby nie to forum to bym nic nie wiedział.Jak tu kupić ONKYO?Myślę czy nie napisać do federacji konsumenta bo chyba akcja serwisowa dotycząca płyty HDMI była bezterminowa?
 

zbk2007

New member
Na holenderskiej stronie Onkyo jest informacja o zakończeniu darmowej akcji naprawy TX-NR609 z dniem 31 12 2017 a do 31 09 2018 wymieniają wadliwy sprzęt na nowe modele za dopłatą.U naszego przedstawiciela Onkyo cisza.Polak bogaty niech buli kasę.
 
Do góry