#Jaki amplituner używka do 700zł#

toldi2123

New member
Witam mam pytanko gdyż w ampitunerach jestem zielony,postanowiłem zmienić swoje stare kino domowe na coś lepszego.
Zastanawiam się nad Ampitunerem firmy Harman Karbon w sumie to podoba mi się wizualnie stąd ten wybór,który z modeli warto wybrać,kino będzie 5.1 tak że 7.1 nie jest raczej potrzebne ale dobrze też jak by było ,sprzęt chce kupić używany myślę że mogę dać za ampituner ok 500-800zł który z modeli najlepiej kupić ## Jakość/Cena! ##

Wybór głośników padł na JBL również używki jestem w stanie dać do 1300zł za 2szt wolno stojących!

Myślałem nad modelem ES 80 co o tym sądzicie?Chyba że macie inne propozycje na prawdę jestem zielony w tym temacie!

Swój wybór kierunkowałem głównie forum!

Chyba że macie jakieś inne propozycje Jakość/Cena

Szukam również głośnika centralnego i subofera

Moje oczekiwania to dobry czysty dźwięk oraz ładny i głęboki bas!
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Napisz może jaki metraz? Ogólnie HK i JBL dobrze się zgrywają, ale wcześniejsze modele HK były mniej funkcjonalne niż konkurencja. Nie wiem na czym Ci zależy, na jakich funkcjach, jakiej muzyki sluchasz? Czy więcej będzie kina czy muzyki?
 

toldi2123

New member
W sumie słucham wszystkiego nie jestem audiofilem,będzie głównie służyć jako kino pod TV więc tak bardziej uniwersalnie :)

Mam do kupienia za fajne pieniądze HK AVR-235 co o nim myślicie?

Metraż malutki ok 18m kwadratowych...
 
Ostatnia edycja:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam