Bardzo prosze o pomoc w wyborze telewizora z funkcja 2D na 3D do max.6 kPLN

adamNET

New member
Dzien dobry,
Jestem osoba zupelnie "zielona" jesli chodzi o sprzet telewizyjny, prawdopodobnie wynika to z tego ze niezwykle zadko zmieniam swoj sprzet rtv. Staram sie zawsze kupowac "dobry" sprzet w srednim przedziale cenowym. Mam nadzieje ze pomozecie jakos "staruszkowi" w doborze odpowiedniego telewizora.

P.S. Staralem sie sprawdzic forum do 3-4 miesiecy wstecz (wiecej chyba nie ma sensu ze wzgl. na zmiane oferty sprzetowo-cenowej) ale nie znalazlem podobnego tematu, wiec pozwolilem sobie zalozyc nowy.

Za wszystkie sugestie i rady bardzo serdecznie dziekuje i pozdrawiam cale froum hdtv.

adamNET

podaj jakie masz warunki :
odległość od ekranu ? ok. 3,5 m
jak słońce świeci w pokoju ? polozenie pokoju zapewnia raczej brak odbic promieni slonecznych (nie , nie mieszkam w piwnicy :)
Jak duży jest pokój ? pokoj ma ksztalt litery L, natomiast jego wielkosc to ok. 40m2
jaki masz obecnie telewizor? Philips lampowy 32" zakupiony z 8 lat temu niestey nie pamietam jego symbolu (koszstowal wtedy niemalo cos ok. 7 kPLN), ale obraz do teraz jest naprawde rewelacyjny
jakie programy najczęściej oglądasz? filmy, programy dokumentalne i naukowe, bajki (oczywiscie nie ja tylko moje brzdace)
więcej oglądasz w dzień czy wieczorem ? dzieci w dzien, ja z zona w nocy
preferowana wielkość telewizora? 46-55 "
preferowana marka ? pomyslalem o modelu SAMSUNG PS50C7000 (mozna go juz dostac za ok. 4600 PLN)
czego nie lubisz w telewizorach? zlej jakosci obrazu (mam tu na mysli zle parametry telewizora widoczne czesto nawet dla takiego laika jak ja w telewizrach tanich)
jakie urządzenia będą podłączone ? BR, komputer i pewno konsola do gier dla maluchow, istotny jest rowniez dostep do internetu poprzez WiFi
ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń ? 70-80/30-20
siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych ? niestey ale rowniez z katow bocznych (naroznik)