Samsung TV a okulary 3D Problem

Aliens

New member
witam, panowie mam pytanko odnosnie okularow 3D ktore posiadam od momentu kupna razem z TV . Dłuzszy czsa nie korzystałem z nich i teraz jest problem niewiem co sie dziaje ze nie moge ich właczyc ,myslałem zze baterie padły kupiłem nowe ale ponaciskaniu miga na okularach tylko na przemina zielona i czerone swiatełko... Czy ktos cos podpowie co jest nie tak???

TV to SMART TV UE55D6100
 

Aliens

New member
co nie wychodzi mi te parowanie juz niewiem co jest , wszystko dzialalo ok a po przerwie krotkiej teraz nie diała.....
 

collider

New member
Bez reklam
Zrobiłeś to co ci napisałem? Wyjąć i włożyć ponownie baterie. Wyłączyć TV i okulary. Włącz TV, potem zrób parowanie według instrukcji. Jeżeli nie pomaga, reset do fabrycznych telewizora. Zanim jednak to zrobisz sprawdź czy w ustawieniach TV masz uruchomioną opcję 3D.

Na tym kończą się moje pomysły. Jeżeli ktoś ma jakąś inną radę to proszę pomóżcie człowiekowi. Zróbcie dobry uczynek przed świętami ;).
 

collider

New member
Bez reklam
Jedynym rozwiązaniem w takim wypadku to iść do najbliższego sklepu gdzie mają Samsungi i poprosić o możliwość sparowania by sprawdzić gdzie jest problem.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Ale oczywiście włączasz na tv 3D? Bo bez tego nie sparujesz.... Tv nie posiadał konwersji, więc musisz puścić materiał 3D. Jeżeli tak robisz to albo padły baterie albo okulary....
 
Ostatnia edycja:

Aliens

New member
tak kolego tak dokladnie robie ,baterie sa ok nawet nowe kupiłem i nic .Dzisiuaj pozyczyłem od kolegi inne okulary tez Samsung tylko modelem nowsze i tez to samo miga na przemian zielono-czerwono i nic sie nie dzieje.. wersje firmware w tv ma 10.27 niewiem ze oni cos spaprali .. kurcze gdzies było jak wrocic do starszego softu jeszcze to bym sprawdził ,juz kiedys robiłem ale dawno nie bawiłem sie..
 
Ostatnia edycja:

RHJG

New member
Bez reklam
Witam a ja myślę,że namieszałeś coś w menu serwisowym? Żeby się upewnić idź z tymi okularami do sklepu,poproś kogoś kompetentnego o podłączenie okularów do telewizora i będziesz wiedział na 100%.
 

Aliens

New member
raczej nie ,bo okulary cały czas dzialały tylko ze miały przerwe w uzywaniu i tak sie to czeło ,az sam jestem zdziwiony...
 

RHJG

New member
Bez reklam
Zanieś do sklepu i będziesz wszystko wiedział? szkoda czasu na pisanie w kółko tego samego !!!
 

Aliens

New member
ok kolego tylko jak to mozliwe zeby 2 pary okularow szlak trafił?? i do tego mam pozyczone inne do sprawdzenia.. i tez to samo
 

RHJG

New member
Bez reklam
Sorry to nie okulary szlag trafił to prawdopodobnie Twój TV. Coś pokręciłeś i nie ma 3D. Założę się,że na innym TV będą okulary działać - rozumiesz to bo już inaczej się nie da,zanieś do sklepu i sprawdź !!!
 

Aliens

New member
Sorry to nie okulary szlag trafił to prawdopodobnie Twój TV. Coś pokręciłeś i nie ma 3D. Założę się,że na innym TV będą okulary działać - rozumiesz to bo już inaczej się nie da,zanieś do sklepu i sprawdź !!!

ok jutro koledze dam swoje i sprawdzi na swoim TV.. nie jestem pewny czy to po ostaniej aktualizacji softu czy uzywałem okularow w tym czasie... dlatego pytałem o styarszy soft bo była taka mozliwosc ale kurcze cos nie moge odpalic..
 

Aliens

New member
wiec tak panowie, okulary dalej problem z parowaniem mimo ze przywriciłem starsze firmware. myslałem ze to cos pomoze jednak lipa. wiec pozostaje serwis ale to juz pewnie koszt wiekszy..
 

Tomscorp

New member
wiec tak panowie, okulary dalej problem z parowaniem mimo ze przywriciłem starsze firmware. myslałem ze to cos pomoze jednak lipa. wiec pozostaje serwis ale to juz pewnie koszt wiekszy..

I co Kolego, okazało się co było przyczyną? Wychodzi na to, że mam podobny problem - po dłuższej przerwie w użytkowaniu, okulary nie chcą współpracować. Niby na telewizorze pokazuje się komunikat "okulary podłączone do telewizora", jednak obraz 3D pozostaje niewidoczny. Dioda na moment włącza się na zielono, po czym gaśnie, by po chwili zacząć szybko migać na przemian czerwonym i zielonym światłem. Co ciekawe drugie okulary, które posiadam działają, jak działały od nowości.

TV oczywiście resetowany, odłączany od zasilania, bateria w okularach wymieniona na nową - nic nie pomogło. Sądzę, że musiało niestety paść coś w okularach. Może ktoś jeszcze miał podobny problem?
 

Aliens

New member
I co Kolego, okazało się co było przyczyną? Wychodzi na to, że mam podobny problem - po dłuższej przerwie w użytkowaniu, okulary nie chcą współpracować. Niby na telewizorze pokazuje się komunikat "okulary podłączone do telewizora", jednak obraz 3D pozostaje niewidoczny. Dioda na moment włącza się na zielono, po czym gaśnie, by po chwili zacząć szybko migać na przemian czerwonym i zielonym światłem. Co ciekawe drugie okulary, które posiadam działają, jak działały od nowości.

TV oczywiście resetowany, odłączany od zasilania, bateria w okularach wymieniona na nową - nic nie pomogło. Sądzę, że musiało niestety paść coś w okularach. Może ktoś jeszcze miał podobny problem?

tez resetowałem TV ,wgrywałem starsze firmware i potem na nowe i nic dioda miga w okularach i nic sie nie dzieje. Baterie mam nowe i to samo niemam pojecia co jest grane..
 

collider

New member
Bez reklam
Ludzie powtorze. Czemu nie pojdziecie gdzies sprawdzic tych okularow. Nie wiem, do sklepu, sasiada itd. Mozna tez napisac do serwisu Samsunga. To tez problem?
 
Do góry