Witam. Mam taki problem, mianowicie mam dwuletni telewizor Samsung Smart TV ES6800 i podczas oglądania seriali w aplikacji Ipla dosłownie co 10-20 sekund się serial buforuje. Jest to strasznie denerwujące, bo po prostu nie da się nic oglądać. 2 miesiące temu miałem jeszcze internet od Netii 2.4 mb/s i podczas oglądania Ipli na komputerze, latopie, telefonie, NIC się nie zacinało, tylko na telewizorze. Ale akurat mi się skończyła umowa i przesiadłem się na neostradę 10mb/s. Na speedteście taka prędkość jest (dokładnie 10.24mb/s) i liczyłem na to, że już się nie będzie nic zacinać. Ale niestety jest to samo. Na komputerze, laptopie i telefonie nic się nie tnie, a na telewizorze nie da się nic obejrzeć. Internet jest poprowadzony do telewizora oczywiście przez kabel. Aktualizacja oprogramowania telewizora, oraz ponowna instalacja Ipli nic nie pomogły. Ale zastanawia mnie też jedno. Gdy włączam np. aplikacje VoD Onet i odpalam jakiś film w HD to się nic nie tnie, a aplikacji Ipla, TVN Player lub TVP VoD nie da się oglądać, bo tak sie tnie i to w najsłabszej jakości.
Ktoś może wie, co wq tej sytuacji powinienem zrobić?
Przepraszam za chaotyczne pismo, ale proszę o zrozumienie i pomoc
Z góry bardzo dziękuję.
Ktoś może wie, co wq tej sytuacji powinienem zrobić?
Przepraszam za chaotyczne pismo, ale proszę o zrozumienie i pomoc
Z góry bardzo dziękuję.