View Single Post
Piotrek W
Member

Avatar Piotrek W

Meldunek: Mar 2016
Postów: 76
Cytuj  
#13
14-08-2019, 12:49
Domyślnie

No i niestety- dziś był serwisant (rozmawiał z żoną, bo jestem w pracy).
Trochę to dziwne, bo żonie powiedział, że uszkodzone jest podświetlenie, a jak pojechał i po godzinie dzwoniła do mnie Pani z obsługi serwisu z informacją to powiedziała, że do wymiany byłaby matryca- koszt 6000! z tym, że tych matryc w sumie nie ma i nawet jak bym chciał to nie wymienią..
Zapytałem czemu matryca skoro serwisant podczas wizyty mówił o podświetleniu.. Pogadała z nim jeszcze chwilę (był obok niej), sprawdziła podświetlenia i wracając do rozmowy oznajmiła mi, że podświetleń też nie ma i że nie są w stanie naprawić TV...
TV za 10 tys po 3,5 roku, ale Samsung już tego nie wspiera i nie ma dostępnych części...
Za to, żeby się dowiedzieć, że mi go nie naprawią zapłaciłem dodatkowo 225 zł. Odechciewa się wszystkiego...
Pan w trakcie rozmowy z żoną stwierdził jeszcze, że to w sumie normalna sprawa, że po 3 latach TV padł i już w trakcie wizyty w domu podejrzewał, że może być problem z częściami.

Miał ktoś podobną sytuację kiedykolwiek? Jest sens pisać do samsunga i biź się z nimi (w sumie nie wiem o co)? Gorąca prośba o radę... W domu 3 TV samsunga, pralka, lodówka, telefony i inne pierdoły, a paść musiał ten najdroższy...

PS przed chwilą dostałem maila z serwisu- na ekspertyzie napisane że uszkodzona matryca (0 informacji o podświetleniu), a w domu serwisant mówił co innego..

Pozdrawiam, Piotrek

Ostatnio edytowane przez Piotrek W ; 14-08-2019 o 12:56
Odpowiedź z Cytatem
Piotrek W jest offline